Diett etter kur

Spørsmål rundt dette tar vi her. Legg gjerne ut dietter, treningsprogrammer og omtaler av kosttilskudd dere har prøvd.

Moderators: billcat, Two, kris2rsen

Diett etter kur

Postby crisp » 17 Feb 2014 21:46

Hei :) Driver å planlegger litt fremover. Etter min første kur som var ferdig for 3,5 uke siden er jeg godt igang med pct. Kjenner at det skal bli godt å komme seg litt ned i fettprosent igjen. Jeg elsker deff og det er noe jeg virkelig ser frem til. Spørsmålet mitt er hvor lenge jeg burde vente med dietten etter kur :?: Tenker å kjøre rent i starten og ta det veldig pent og rolig, for så å kjøre på igjen utover i dietten. Skal jo selvsagt vente til egenproduksjonen kommer igang for fullt, men regner med den kommer seg fort. :)
Mange vil sikkert si det er dumt å kjøre en diett uten steroider, men jeg tror ikke jeg kommer til å miste så mye muskelmasse i starten om jeg tar det rolig.
crisp

Re: Diett etter kur

Postby inearthed » 18 Feb 2014 01:47

Jason Blaha anbefaler å vente med en eventuell diett til neste kur.

Starter du på diett rett etter PCT perioden kan du regne med å miste en hel del.

Å vente til egenproduksjonen kommer tilbake til så å si 100% kan ta noen måneder as.
inearthed

Re: Diett etter kur

Postby crisp » 18 Feb 2014 10:55

Ja var derfor jeg tenkte å kjøre en rolig diett i starten. Erfaringsmessig mister jeg ikke særlig masde før langt ut i dietten. Alternativet blir jo en ny kur om et par mnd, men ville helsy vente litt lengre.
crisp

Return to Kosthold, trening og kosttilskudd