bygge rent uten aas helt til deffeperioden kommer?

Her kan dere diskutere effekter og bivirkninger, samt dele erfaringer om steroidbruk.

Moderators: billcat, Two, kris2rsen

bygge rent uten aas helt til deffeperioden kommer?

Postby borninsin » 18 Jul 2016 22:35

Heisann. Har som mål å ha en bra estetisk og muskuløs kropp, men har ikke lyst på noe overdrevent store muskler og ikke tenkt å stille eller noe som helst. Har fra før mange års erfaring med trening og en forholdsvis grei og muskuløs kropp, men har lyst til å ta det ett steg videre å samtidig beholde helsa.

Hva tenker dere om å bygge forholdsvis rent uten aas hele året helt til deffeperioden begynner å der kure fra 8-12 uker for å beholde mest mulig muskelmasse?
borninsin

Re: bygge rent uten aas helt til deffeperioden kommer?

Postby Zekaykay » 19 Jul 2016 19:31

Bulke naturlig men cutte på kur? Det er ikke helt sånn det foregår. Enten bør man bole hele tiden, ellers så bør man holde seg borte. Det er aldri noen "bare en kur".

Også er det inviduelt hva estetisk betyr. For meg kan man ikke få en estetisk kropp uten hormoner.
Zekaykay

Postby borninsin » 19 Jul 2016 20:59

Da mener jeg å kunne se litt bedre ut enn den vanlige mann i gata. Få frem definisjonene mer. Tenker da å gjøre det slik hvert år fremover og ikke bare en gang. Viss man i gjennomsnitt klarer å bygge 2 kg muskelmasse rent pr år og går på en deff med steroider for å holde på massen samt styrken? Det må jo fungere bedre enn å være ren å gjøre det på samme måte?
borninsin

Postby Zekaykay » 20 Jul 2016 15:28

Når du kjører din første def på steroider klarer du ikke å bygge 2 kilo muskler videre per år. Er du heldig klarer du kanskje å beholde mesteparten. Dette er fordi du kommer til å ødelegge den testosteronproduksjonen du har nå, resten av livet.

Men hvis du syns det er verdt å bli litt ekstra rippa en sommer, men aldri kommer til å få noe videre gains så bare hopp på!
Zekaykay

Postby borninsin » 20 Jul 2016 18:52

Skal det nevnes at jeg også har en forhistorie med steroider. Har på beltet 4 kurer når jeg var yngre fra jeg car 21 - 23 år. Er nå 29 år. Jeg har helt klart lagt på meg bra med muskelmasse årlig gjennom min nå 6 års periode uten aas inne i bildet.
borninsin

Postby Zekaykay » 20 Jul 2016 20:08

Ingen kommentar til at du har gaina mer muskler ETTER en kur, det skal omtrent være umulig.

Men for all del. Har du lykkes med dette tidligere ser jeg ingen grunn til at du ikke skal fortsette å gjøre det. Da er du bare mer genetisk heldig enn de fleste av oss.
Zekaykay

Return to Steroidbrukere