Rein vekst kur/somatropin

Her kan dere diskutere effekter og bivirkninger, samt dele erfaringer om steroidbruk.

Moderators: billcat, Two, kris2rsen

Rein vekst kur/somatropin

Postby vekstbruker » 06 Sep 2016 04:56

Har nå startet på en rein vekst kur bestående av kun somatropin 6 ui i døgnet. Brukt mye forskjellige steroider før hatt gode resultater men tåler det ikke lenger. verken være på eller gå av så pga skader og diverse har jeg startet igjen trening nå etter noen års opphold... tenker og kjøre rundt 1 års tid med det første. målet med kuren er mest mulig styrke og muskelvekst. Men leser rundt og snakker med forskjellig folk hører litt forskjellig meninger.... døgn rytmen min er ikke helt fast fordeler enten stikkene morgen også tidlig kveld 3ui/3 ui eller morgen,ettermiddag så kveld 2ui hver gang leste et sted at jeg ikke burde sette for nærme leggetid da dette kan hemme egen produksjonen over natten... startet for en uke siden har på morra økta i dag hatt første forbedring i løft og jobber meg tilbake til gamle løftene i første omgang. vurderer sakte men sikkert og øke opp til 10 ui døgnet i løp av tiden sakte men sikkert. kan jeg forvente like store styrke økninger av vekst som av testo,tren,winny osv..? ser også det er delte meninger om dette og da de fleste jeg snakker med aldri har kjørt rein vekst det er alltid noe testo osv.. inne i bildet..målene med treningen er høye driver med kampsport og vekter så jeg lurer på om rein vekst vil få meg i toppløft i løp av 1-2 års tid har hvert ganske sterk før men aldri helt på topp løftet før 160 benk 220 markløft nå er marken kanskje 160-170 benken ca 130 maks 1 rep vil jg tippe... så er mitt siste spørsmål om det fins noen andre steroider man kan bruke som ikke setter ned testo produksjonen... blir gal av og være på og knekker sykisk når jeg går av gikk bra de første kurene men etter hvert ikke hehe desverrre. er 23 år har testet det meste av steroider før testo,tren,russere,winny,masteron,anadrol osv...
så lurer i bunn og grunn på om jeg kan komme langt bare med rein vekst eller må man ha noe på siden?
vekstbruker

Return to Steroidbrukere